stoff: Jag förstår att du är driven av något slags hämdbegär . Du vill att spelarna verkligen ska veta va värdelösa dom är . Kosta vad de kosta vill . Frågan är , tror du inte dom vet de ? De är mycket de som är problemet . Dom vet de för väl . Och andra frågan är vad blir de för bättre för timrå ik som förening av att spelarna vet att dom är kassa ? Tror du dom har större eller mindre chans i kvalserien om dom har fans som totaldömer ut dom och får dom att känna sej helt utan värde ? Spännande frågeställning eller hur . Utveckla gärna hur du tänker .
stoff: De skulle skada föreningen timrå ik en djävla massa . Ocg de är den jag bryr mej om . Spelarna som just nu representerar timrå skiter jag fullständigt i .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer