stoff: Jag förstår att du är driven av något slags hämdbegär . Du vill att spelarna verkligen ska veta va värdelösa dom är . Kosta vad de kosta vill . Frågan är , tror du inte dom vet de ? De är mycket de som är problemet . Dom vet de för väl . Och andra frågan är vad blir de för bättre för timrå ik som förening av att spelarna vet att dom är kassa ? Tror du dom har större eller mindre chans i kvalserien om dom har fans som totaldömer ut dom och får dom att känna sej helt utan värde ? Spännande frågeställning eller hur . Utveckla gärna hur du tänker .
stoff: De skulle skada föreningen timrå ik en djävla massa . Ocg de är den jag bryr mej om . Spelarna som just nu representerar timrå skiter jag fullständigt i .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer