spud: Är det inte ironiskt att du bara drivs av skadeglädje? Du är ju en av dom där öviksborna som bara började "gilla" hockey för att inte bli mobbad i skolan. Dina kunskaper på området är pinsamt dåliga och det är ju därför du håller dig till att skriva om allt annat än det som har med hockey att göra. Men du Spud! Det är 2012 nu! Man får gilla vad man vill nu för tiden och man behöver inte ens skämmas för det. Så kliv ur garderoben och träd in på det där modeforumet du frekventerar eller bli lite mer aktiv på det där myntsamlarcommunityt du vanligtvis bara sneglar på.
Dina intetsägande åsikter om sporten ishockey är inte ens i närheten av att passa in på ett hockeyforum.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
spud: Är det inte ironiskt att du bara drivs av skadeglädje? Du är ju en av dom där öviksborna som bara började "gilla" hockey för att inte bli mobbad i skolan. Dina kunskaper på området är pinsamt dåliga och det är ju därför du håller dig till att skriva om allt annat än det som har med hockey att göra. Men du Spud! Det är 2012 nu! Man får gilla vad man vill nu för tiden och man behöver inte ens skämmas för det. Så kliv ur garderoben och träd in på det där modeforumet du frekventerar eller bli lite mer aktiv på det där myntsamlarcommunityt du vanligtvis bara sneglar på.
Dina intetsägande åsikter om sporten ishockey är inte ens i närheten av att passa in på ett hockeyforum.