Skalman: "PS. Ni som är modoiter och skriver här hjälper till att skapa "huliganfasonerna" på Modos matcher. Bara så att ni vet"
Öööhm, nej! Dom som sitter på HS är hockeyfanatiker, vi älskar hockey lever för hockey, dom som lekar huligan på matcherna vet inte ens att hockeysnack finns och dom kan förmodligen inte ens stava till hockey. Du gör det väldigt enkelt, och det bli bara dumt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"PS. Ni som är modoiter och skriver här hjälper till att skapa "huliganfasonerna" på Modos matcher. Bara så att ni vet"
Öööhm, nej! Dom som sitter på HS är hockeyfanatiker, vi älskar hockey lever för hockey, dom som lekar huligan på matcherna vet inte ens att hockeysnack finns och dom kan förmodligen inte ens stava till hockey. Du gör det väldigt enkelt, och det bli bara dumt.