spud: Kul inlägg. Det som hände var att timråfansen växte upp lite och slutade hänga i er bok. Det DU gör just nu är ju samma sak som du alltid gör, dvs. du kommer hit och hånar innan den fete damen sjungit och sen får du äta upp dina ord i slutänden. DET är anledningen till att modofansen slutade hänga här ett tag.
I år verkar det vara lite väl sent för en sen come back men då kan du väl åtminstone försöka hålla lite klass på dina hån. Våga kliva ur din bekväma "tonårsbox"!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
spud: Kul inlägg. Det som hände var att timråfansen växte upp lite och slutade hänga i er bok. Det DU gör just nu är ju samma sak som du alltid gör, dvs. du kommer hit och hånar innan den fete damen sjungit och sen får du äta upp dina ord i slutänden. DET är anledningen till att modofansen slutade hänga här ett tag.
I år verkar det vara lite väl sent för en sen come back men då kan du väl åtminstone försöka hålla lite klass på dina hån. Våga kliva ur din bekväma "tonårsbox"!