1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1457876

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14

haggen: Jag tycker liksom inget speciellt om Timrå, jag känner väldigt många timråsupportrar, men i slutändan handlar det om laget före jaget.

Håller man på ett lag så behöver man väl f-n inte håna det andra lagets supportrar när det går dåligt. Jag själv blev också hånad av bl.a. timrå-supportrar när vi var i kvalserien ifjol (IRL), 

Men vad gör det, det här med internet, msn, facebook, twitter och forum gör ju att människor allmänt ger sig ut på någon form av förskole-mobbnings-aktiviteter


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2012-01-14
Skalman: Håller helt med, känner själv flera modoiter bl.a. flera på jobbet och nog slänger vi käft men vi alla vet vart gränsen går eller när det är läge och inte läge att säga något som kanske inte uppskattas.  

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer