Kan ni, Timrå- och modofans, som tjafsar inte skriva ut dom tre senaste sidorna på Timrås bok här på HS, spara dom tills ni är över 30, 40 eller 50 - och läsa dom då?
Då kanske ni också inser att det här är döfött och allmänt löjligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kan ni, Timrå- och modofans, som tjafsar inte skriva ut dom tre senaste sidorna på Timrås bok här på HS, spara dom tills ni är över 30, 40 eller 50 - och läsa dom då?
Då kanske ni också inser att det här är döfött och allmänt löjligt.
Vill ni inte det kan jag rekommendera; www.minpappaärstarkareändin.se/argumentera-på-nätet