Jack Daniels: Är det inte dags att tala om hur det är med ALLT i Timrå,så att vi fans vet om vi ska bry oss något mer före kvalet, undrar om dom vill ha någon publik på sin matcher framöver .
Kan dom inte lämna walkover rästen av matcherna och träna , så att spelarna har lite självförtroende kvar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jack Daniels: Är det inte dags att tala om hur det är med ALLT i Timrå,så att vi fans vet om vi ska bry oss något mer före kvalet, undrar om dom vill ha någon publik på sin matcher framöver .
Kan dom inte lämna walkover rästen av matcherna och träna , så att spelarna har lite självförtroende kvar.
Snart orkar man inte bry sig.