Han har humor i alla fall. Tråkigt. Men vad bra han var när han var hos oss. Vilka minnen! Kom som 23 årig lagkapten till Timrå efter bara ha representerat Tappara i karriären. Tyvärr blev det bara en säsong. Det var väl han och Källarsson i samma backpar om jag inte missminner mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Peja:
Han har humor i alla fall. Tråkigt. Men vad bra han var när han var hos oss. Vilka minnen! Kom som 23 årig lagkapten till Timrå efter bara ha representerat Tappara i karriären. Tyvärr blev det bara en säsong. Det var väl han och Källarsson i samma backpar om jag inte missminner mig.