GuRRa: Självklart skall Gurra vara vår klackledare, du gör dej mycket bra nere vid sargen, kommer ihåg den tiden när Julle Berggren från Härnösand drod igång klacken där nere från sargen - kör hårt Gurra. Tycker att Åkerblom gjorde en mycket bra match idag, Gunno och Rajamäki oxå bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker att Åkerblom gjorde en mycket bra match idag, Gunno och Rajamäki oxå bra.