GuRRa: Klackledare skulle jag inte vilja kalla det. Däremot får du hemskt gärna stå vid sargen och få igång publiken och klacken när det är lite tyst. Det gör du riktigt, riktigt bra. Viktigt är att tajma in rätt ramsa vid rätt tillfälle.
Alltså, jag tycker du ska fortsätta att stå där vid sargen där du syns... :)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Viktigt är att tajma in rätt ramsa vid rätt tillfälle.
Alltså, jag tycker du ska fortsätta att stå där vid sargen där du syns... :)