Knylan: Personligen tycker jag att det inte spelar nån roll vad vi skriker för ramsor bara vi hejar på laget, men klacken blir ju torrare och torrare för varje gång. Ibland låter det nästan som bara ett 20tal skriker.... Dom som nu står i klacken kan vell öppna pipan iaf, istället för att bara stå där....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dom som nu står i klacken kan vell öppna pipan iaf, istället för att bara stå där....
Älska Timrå