1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1460762

Sv: Timrå IK - AIK 2012-01-24

Bissett_19:  Förhoppningsvis är det bara ett tecken på att de övriga i truppen jobbat hårt och imponerat mer på träning än Friberg. Det är viktigt med konkurrens och hans konkurrenter är inte riktigt så dåliga som vissa möjligtvis tror.

----------------

Nu till något annat, sedan Ante tog över har spelet blivit bättre och bättre och sedan Tommy klivit in tycks försvarsspelet blivit bättre (2 matcher är iof inte mycket till måttstock i min värld men ändå)

Jag hoppas dock innerligt att Nubben presenterar några nyförvärv snart dock för jag tror det kommer behövas en back och en center iaf. 


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer