Bissett_19: Förhoppningsvis är det bara ett tecken på att de övriga i truppen jobbat hårt och imponerat mer på träning än Friberg. Det är viktigt med konkurrens och hans konkurrenter är inte riktigt så dåliga som vissa möjligtvis tror.
----------------
Nu till något annat, sedan Ante tog över har spelet blivit bättre och bättre och sedan Tommy klivit in tycks försvarsspelet blivit bättre (2 matcher är iof inte mycket till måttstock i min värld men ändå)
Jag hoppas dock innerligt att Nubben presenterar några nyförvärv snart dock för jag tror det kommer behövas en back och en center iaf.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bissett_19: Förhoppningsvis är det bara ett tecken på att de övriga i truppen jobbat hårt och imponerat mer på träning än Friberg. Det är viktigt med konkurrens och hans konkurrenter är inte riktigt så dåliga som vissa möjligtvis tror.
----------------
Nu till något annat, sedan Ante tog över har spelet blivit bättre och bättre och sedan Tommy klivit in tycks försvarsspelet blivit bättre (2 matcher är iof inte mycket till måttstock i min värld men ändå)
Jag hoppas dock innerligt att Nubben presenterar några nyförvärv snart dock för jag tror det kommer behövas en back och en center iaf.