Bissett_19: Förhoppningsvis är det bara ett tecken på att de övriga i truppen jobbat hårt och imponerat mer på träning än Friberg. Det är viktigt med konkurrens och hans konkurrenter är inte riktigt så dåliga som vissa möjligtvis tror.
----------------
Nu till något annat, sedan Ante tog över har spelet blivit bättre och bättre och sedan Tommy klivit in tycks försvarsspelet blivit bättre (2 matcher är iof inte mycket till måttstock i min värld men ändå)
Jag hoppas dock innerligt att Nubben presenterar några nyförvärv snart dock för jag tror det kommer behövas en back och en center iaf.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bissett_19: Förhoppningsvis är det bara ett tecken på att de övriga i truppen jobbat hårt och imponerat mer på träning än Friberg. Det är viktigt med konkurrens och hans konkurrenter är inte riktigt så dåliga som vissa möjligtvis tror.
----------------
Nu till något annat, sedan Ante tog över har spelet blivit bättre och bättre och sedan Tommy klivit in tycks försvarsspelet blivit bättre (2 matcher är iof inte mycket till måttstock i min värld men ändå)
Jag hoppas dock innerligt att Nubben presenterar några nyförvärv snart dock för jag tror det kommer behövas en back och en center iaf.