Ambroo: haha ja hur lät det då, var något med "jag tycker inte han ska prata så mycket personligen med alla spelare, det kan förstöra mera än det hjälper dom får så mycket mer att tänka på" " han borde bara vara rak och enkel och inte köra inviduella samtal" dom kan dom där små experterna.
F.ö anser jag att det hade varit kul med någon somhelst spets frammåt :p
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
F.ö anser jag att det hade varit kul med någon somhelst spets frammåt :p