1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1461264

Sv: Apropå nånting...
Berglund:Sedan bör Timrå eller Nubben redovisa på något sätt var pengarna har tagit vägen..eller TACKA oss för det vi har gjort, alltså fört in sponsor pengarna!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Nybbe:  Vad ska man säga , man blir riktigt  f-bannad när man läser Aftonbladet!!

Vi tackar NEJ till Tomas Netik tjeckisk målspruta för han vill ha 600.000 kr netto för 2 månader , man säger att han blev FÖR DYR !! va-Fan har vi inte lagt dit nästan 600.000 skattade pengar,

Timrå måste lägga sina pengar till dom andra , eller skall vi betala alla spelare som kommer med våra pengar.

VI betalar 1 spelare mad hög kvalitet , sedan får dom göra resten !


Sv: Apropå nånting...
Nu gör jag väl inte en roxette? Nubben letar alltså målvakt:

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer