Mathias: Gillar Alexis, men han behöver några matcher på sig innan det kan bli bra.
I övrigt så måste jag säga att det verkar vara hugget som stucket mellan Linkan och Nubben. Linkan ville ha bort Perraz, så blev det. Linkan ville ha in en tjeckisk back, så blev det. Alexis det är Linkans grabb det, så blev det även i år.
Tommy däremot kanske är Nubbens förtjänst, vad vet jag vad Linkan hade på G.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mathias: Gillar Alexis, men han behöver några matcher på sig innan det kan bli bra.
I övrigt så måste jag säga att det verkar vara hugget som stucket mellan Linkan och Nubben. Linkan ville ha bort Perraz, så blev det. Linkan ville ha in en tjeckisk back, så blev det. Alexis det är Linkans grabb det, så blev det även i år.
Tommy däremot kanske är Nubbens förtjänst, vad vet jag vad Linkan hade på G.