1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614960 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1465692

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Kongo: alla kommer sitta kvar i föreningen OM dom nu håller sig kvar, dom vågar inte göra ändringar, vem fan bry sig.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
stoff:
Kom in i matchen. Nuvarande ordförande och klubbdirektör gör sin sista säsong.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
stoff: Dra åt helvete din jävel. Du är urtypen för hur man beter sig då man inte bryr sig ett skit, inte bär med sig kulturen utan enbart gläds när det går dåligt.
BRINN!

Det är helt okej att stänga av mig, gör det. Låt såna som gläds med att Timrå förlorar och vinner pengar på det få utrymme på denna sida.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer