actionleif: Det är alldeles för få som klappar händerna. Bara att titta på dom som står nedanför den där konstiga killen som trummar så dåligt... Eller till vänster en bit bort. Det kan bara bli bättre! Och detta är upp till Styrelsen att försöka förbättra. En variant är att försöka få igång publiken med några enkla Tifon. Som sagt, det kan bara bli bättre. Se positivt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det kan bara bli bättre! Och detta är upp till Styrelsen att försöka förbättra. En variant är att försöka få igång publiken med några enkla Tifon.
Som sagt, det kan bara bli bättre. Se positivt.
Vi ska bära fram vårt Timrå till slutspel!
Vi ska bära fram vårt Timrå till slutspel!
Vi ska bära fram vårt Timrå till slutspel!