1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 14687

Sv: Ramsor från gårdagen
Det är väl ändå bara inte upp till styrelsen att ordna detta!
Klappa händerna kan vem som helst göra, eller kanske åskådarna vill vänta till vintern när man gör sådant för att hålla värmen.
Klackrhytmen är smittande och svår att motstå. Är vad jag upplevt iaf denna säsong. Gårdagen kan jag ej kommentera eftersom jag var på Sthlm stadion.

Står man vid en klack SKA man givetvis göra sig hörd, inget snack om saken!

Ett konfettitifo är ganska enkelt fixat och knattarna verkar tycka om det. Har isfacklor blivit förbjudna i ladan?
När hade ni tifo senast egentligen? Sveriges bästa hockeyklack och inte en kotte kan anordna ett tifo!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer