1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1469184

Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23

Undrar hur många som kommer till arenan för att se denna match? Kanske några som vill försöka sig på en gissning? Själv är jag upptagen med annat och kommer inte att se denna match. Jag har därför lånat ut mina kort för kvällen.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
John K: Nu kommer det inte många men i KS ska det baske mig vara fullsatt varje match. Det ska vara en stämning som inte varit på många år.
Så är det bara. Man ur huse.

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
John K: Har inte heller tid, men Lycka till, KÄMPA Timrå! 3 poäng!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer