Jag har kanske inte läst allt i gästboken den senaste tiden. Men för att förbättra klacken måste man se vad som ska förbättras, att peka på det som är dåligt och därigenom kan bli bättre tycker jag inte är att gnälla.
Knylan: Jag vet att Skarin är nyckelfigur i klacken.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men för att förbättra klacken måste man se vad som ska förbättras, att peka på det som är dåligt och därigenom kan bli bättre tycker jag inte är att gnälla.
Knylan:
Jag vet att Skarin är nyckelfigur i klacken.