1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1469611

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?
Ambroo: Jag är så gammal, att jag inte kommer ihåg.

Svarskommentarer

Sv: Vilka lag vill vi ha i Lilla SM?

Har nyss varit och köpt ABladet.

Vad läser man på första SIDAN , Foppa skall få ett barn nästa sommar..        

Kung Foppa?

Kron Prinsessa Viktoria ! skall få barn snart..  Säpo och poliser överallt

Hur blir det då i Foppa-land ,  när Kung Foppas barn tittar ut , kommer Säpo och polis vara där då ?  För då kommer hela Ö-vik att stanna, folk kommer att vara ute och fira hela dagen, hela natten . då jäklar blir det fira.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer