1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1469698

Sv: Apropå nånting...

bobrov: Mindre Inkomster- högre utgifter , säkert har sponsorpengarna minskat kraftigt dom senasre åren skulle jag tro med tanke på att lågkonjunkturerna står som spön i backen.

 Och sen spelarlönerna ,upp mot 300- 400 tusen i månaden för vissa spelare,  herregud det har verkligen gått överstyr...men vi spelar ju sån kort tid och sedan är det slut och vi måste säkra ålderdomen.. buhu.. buhu, jaha och hur många av oss har säkrat ålderdomen vid 30 års ålder?? som hockeyspelare tror jag man har all tid i världen att plugga och fixa ett bra jobb efter karriären om man bara vill.

Jag hoppas Timrå kan fixa detta men jag är skeptisk, svårt att trolla med knäna..Om det finns en Percy i Sundsvallstrakten är det dags att titta fram nu!!


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer