1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1470285

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
Olle: Kanske i läget att man har ett långt byte i buggarna och om inte orken finns.
Sedan är väl Hagos knappast rätt person att bedöma ett fall utifrån heller. Han faller ju jämt. Han ramlar ju på luft för bövelen. Sen när han väl faller så faller han som en tjej. Pladask bara. Patetiskt, if you ask me.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
Dream Team: Jag säger inget om Hagos förmåga att falla lätt i största allmänhet men vem som helst med fart åker ifrån en stillastående back. Jag tror inte att han filmade i det här läget, aldrig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer