1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1470296

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
Olle: Nä precis. Inte en chans på diving där.
Men den stora frågan är ju hur domarna tänker då de så orättvist dömer oss jämfört med våra motståndare bara pga att vi är klara för ks?
De måste ju på något sätt i sina små reptilhjärnor tro att de inte vill påverka de andras tabelläge genom att döma oss hårdare.
I själva verket får det ännu större effekt på läget.

För övrigt har jag åkt på flunsan. Precis i tävlingshelgen :-(.
Passar på att dricka upp all ful-whiskey då man ändå inte har någon smak.....

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2012-02-23
Timrå Icon:

"Precis i tävlingshelgen :-(."

tänke här skriva "vadå för tävlingshelg, alkohol race eller"

sen läste jag
"Passar på att dricka upp all ful-whiskey då man ändå inte har någon smak....."
så antar att du trotsar doktorn och tävlar endå ;--)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer