Nybbe: Och sen är nog en del spelare så jäkla less på allt och alla, på det som har varit under denna säsong,inte en lugn stund för då har det kommit något nytt..
Psykolog hjälp ! ett måste, dom är bara människor .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nybbe: Och sen är nog en del spelare så jäkla less på allt och alla, på det som har varit under denna säsong,inte en lugn stund för då har det kommit något nytt..
Psykolog hjälp ! ett måste, dom är bara människor .