Förstår inte vad du menar med bla bla vi har större än ni? Timrå och Modo är tillsammans inte större än FBK!
Förresten - varför har ingen föreslagit att slå samman Modo, Timrå, Sundsvall, Björklöven och Husum - då kanske ni skulle kunna vinna en och annan match mot oss (förutsatt att vi är bakfulla och mätta på att vinna).
Nämen allvarligt, varför inte slå samman ovannämnda lag?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Timrå Icon:
Förstår inte vad du menar med bla bla vi har större än ni? Timrå och Modo är tillsammans inte större än FBK!
Förresten - varför har ingen föreslagit att slå samman Modo, Timrå, Sundsvall, Björklöven och Husum - då kanske ni skulle kunna vinna en och annan match mot oss (förutsatt att vi är bakfulla och mätta på att vinna).
Nämen allvarligt, varför inte slå samman ovannämnda lag?
Redigerad kommentar