Burkmat: du skrev "hubbenorlen: du har ju inte fatta grejen Hubbe, du e ju inte bättre än Stoff..Du ger han energi genom att besvara honom ..du ödslar negativ energi, som du skulle kunna ge till Timrå IK istället...släpp det där för fan med Stoff."
Men innan skrev du själv till stoff
"Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012 stoff: vart fan e din opptimism,,ätitt surkål hela ditt liv eller...blir kross ikväll Burkmat Svara | Gilla Idag kl. 18:44"
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"hubbenorlen: du har ju inte fatta grejen Hubbe, du e ju inte bättre än Stoff..Du ger han energi genom att besvara honom ..du ödslar negativ energi, som du skulle kunna ge till Timrå IK istället...släpp det där för fan med Stoff."
Men innan skrev du själv till stoff
"Timrå IK > Sv: Lilla SM 2012
stoff: vart fan e din opptimism,,ätitt surkål hela ditt liv eller...blir kross ikväll
Burkmat Svara | Gilla Idag kl. 18:44"