1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1481628

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:You Lucky Bastards, som fortfarande spelar!  Vi håller ju bara på o plockar fram grillen o Baden Baden, fryser in drinkis o har oss. Minns med rysning, hur spännande det var i fjol, me Rödnos vid rodret, det va tider det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
zigge:Det verkar som om Timrå får en lätt resa i år så de kommer nog aldrig förstå att det kan vara väldigt spännande med lilla-sm. Kan iofs bli lite spännande om de förlorar båda matcherna mot Djurgården. Men de andra lagen verkar inte utgöra något hot. Dessutom kommer de fortsätta ta poäng av varandra. Nä, som Curt Lundmark sa: Det är klart nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...