1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1481653

Sv: Apropå nånting...

bj21: Men sluta löjla dig. Du vill ju inget hellre än att vi åker ur.

Du går ju med radband o ber samma mantra hela dagarna om o om igen.

Fast det är ju kul att se dig irriterad. Hoppas det håller i sig.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:"Men sluta löjla dig. Du vill ju inget hellre än att vi åker ur.

Du går ju med radband o ber samma mantra hela dagarna om o om igen.

Fast det är ju kul att se dig irriterad. Hoppas det håller i sig."

Haha, så farligt är det inte! Jag vet faktiskt inte vad jag vill längre. Vi är nog i behov av lite "lätta" poäng även nästa år och förmodligen är Timrå en garant för det. Missar ni blir jag inte ledsen men det blir helt ok med derbyn nästa säsong också. Jag kan inte tänka mig att ni inte klara det här. Ni leder serien och är bra i både pp och bp. Fast nog vore det trevligt om ni fick svettas lite inför de avslutande omgångarna.


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...