Hahl Bundy: Jag har väl egentligen inte heller just något emot ett par till lag i es. Problemet är ju att det blir så in i helsike många matcher. Att pressa in fler per vecka går inte så då måste man förlänga serien vilket jag också ser vissa problem med (som exempelvis VM osv)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Problemet är ju att det blir så in i helsike många matcher.
Att pressa in fler per vecka går inte så då måste man förlänga serien vilket jag också ser vissa problem med (som exempelvis VM osv)