1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1483260

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Enligt mina beräkningar handlar det om ca 4-5 millar per klubb.Vilken vill frivilligt avstå från de slantarna.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

t.o.m AIK spelarna börjar leva sig in i förnekelsen att DIF är för bra fö KS
"– Personligen tycker jag de har fått lida tillräckligt i år och jag hoppas verkligen att de klarar sig"

"lida tillräckligt iår" det är typ som att "okej de var ett skämt oh skicka ner er självklart ska ni inte spela ks egentligen, vi har bara lurat er mesta mästarna. kom upp hit till Es igen vettja"

De andra kommentarerna i artikeln har jag inget att säga om, dom saknar derbyna. Men just det här lät bara så jäkla fel :P


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer