Bragd-Birger: Å andra sidan kan han kanske, vid eventuell difdegradering, få med sig ett par unga, drivna spelare som vill ta ansvar och ha mycket speltid.
Jag kan inte fatta att jag skrev det där. Som om jag skulle ta för givet att es-platsen är säkrad. Dåligt av mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bragd-Birger: Å andra sidan kan han kanske, vid eventuell difdegradering, få med sig ett par unga, drivna spelare som vill ta ansvar och ha mycket speltid.
Jag kan inte fatta att jag skrev det där. Som om jag skulle ta för givet att es-platsen är säkrad. Dåligt av mig.
Redigerad kommentar