mikenomad: Utan något som helst eget spel i anfallszon, försvarszon och självklart också i både powerplay såväl som i boxplay så hade vi nog varit på Örebros nivå i nuläget. Vi hade blivit totalt uppkäkade av DIF, trots deras tydliga darr på rätt många punkter i spelet. Leksand hade vi inte haft en chans emot på bortais plus att Rögle också hade gjort det väldigt svårt för oss.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer