1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1485414

Sv: Omg 7 KS 2012 Timrå IK - Rögle BK 120329
Undrar hur KS för TIK:s del hade sett ut om Perraz varit kvar vid rodret?

Svarskommentarer

Sv: Omg 7 KS 2012 Timrå IK - Rögle BK 120329
mikenomad: Och undra hur vi hade legat till om challe satt vid rodret...eller vänta nu!

Sv: Omg 7 KS 2012 Timrå IK - Rögle BK 120329
mikenomad: Utan något som helst eget spel i anfallszon, försvarszon och självklart också i både powerplay såväl som i boxplay så hade vi nog varit på Örebros nivå i nuläget. Vi hade blivit totalt uppkäkade av DIF, trots deras tydliga darr på rätt många punkter i spelet. Leksand hade vi inte haft en chans emot på bortais plus att Rögle också hade gjort det väldigt svårt för oss.

Sv: Omg 7 KS 2012 Timrå IK - Rögle BK 120329
mikenomad: 21P! ...oj mena 2-1P..

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer