Någon som lyssnar på webradion och tror sig kunna hjälpa mig med detta. Har beställt tjänsten, fått upp fönstret med hockeylive och klickat på timrås match. En liten ruta med texten "Ansluter..." dyker då upp, sedan händer inte mer!!!! Grymt tacksam om någon som har upplevt samma problem kan ge mig nått tips, tack på förhand
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Grymt tacksam om någon som har upplevt samma problem kan ge mig nått tips, tack på förhand