hubbenorlen: Mange Myt släppte ju låten ADHD - Alla dårar har drömmar. Såklart är det lätt att vara efterklok, men drömmen för alla som spelar elithockey är väl att ta sig till NHL.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
hubbenorlen: Mange Myt släppte ju låten ADHD - Alla dårar har drömmar.
Såklart är det lätt att vara efterklok, men drömmen för alla som spelar elithockey är väl att ta sig till NHL.