Inlägg: 1490830
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mackelito: simon önerud borde vara ett praktexempel att spelare kan växa. här i småland bland hv71 fansen är de många som vill ha tillbaka honom och torp för den delen. så var inte för negativ ännu
Det värsta jag vet är när vi ska hålla på o värva tillbaka spelare som var bra hos oss - bytte klubb och blev kass...
Edit: Inte för att Svedberg ens var bra hos oss innan han bytte - men Bagarn är ett praktexempel.
Redigerad kommentar