1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1490873

Sv: Apropå nånting...

superfalle: eller hur , vi har sveriges mest rutinerade forwards som vi dessutom utveckalr och skickar vidare till andra klluubbar .. hmmm timrå och bremberg är en , vem gjorde mest viktiga ass i kvalet.... joo bremberg.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
borksback: Den ende spelare i djurgården som jag skulle dräggla över är ölvestad . Med rutinerade forwards så menar du ?!! Ottoson eller . Förvånansvärt lite utveckling och vidareskeppning till andra klubbar med tanke på att de är sveriges största stad . De finns ju lite att ta av . Den enda djurgårdsprodukten som jag kan komma på som blivit riktigt stor i modern tid är sundin medans brynäs och skellefteå tex sprutar ur sej exporter utomland . Vad gör ungdomarna där nere ? Slåss och vaskar drinkar runt stureplan eller . Hockey verkar dom ju inte spela i alla fall . Trots gigantiskt mycket bättre förutsättningar än mindre städer .

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...