1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1491080

Sv: Silly Season 12/13

Hahl Bundy: och att han har blivit åsidosatt två gånger OCH att vi ännu en gång får en tränare som aldrig varit huvudtränare i ett elitserielag. Challe hade ju, om man ska vara rättvis, vissa framgångar hos oss i början men han hade å andra sidan ett ganska bra material.

Jag tycker iaf att det är nog skäl till att vara orolig men jag gillar ju att vara det å andra sidan.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Olle: Jag väljer att se det så här. Vi kommer att ha en ung trupp. Monty o Ante känns bra på det. Vi har haft 2 tränare som kommer från DIF genom åren: Challe o Lill-Kenta.
Jag ser Monty som en ny Lill-Kenta tills annat bevisas.

Sv: Silly Season 12/13
Olle: Som timråiter får vi nog alltid stå med Losec-burken i näven.....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer