1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1491096

Sv: Silly Season 12/13
Knylan:
"Frågan är vad som fått honom att spruta in poäng under den här säsongen när han aldrig gjort det innan. "#

För det är DIV1(!!) han har bra poängsnitt på alla DIV1 därför har han spruta in poäng.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Blizzard: Jag har svårt att tro att steget mellan allsvenskan och division ett är så pass stort så att man stänker in nästan 70 poäng på hälften så många matcher och något dussin i allsvenskan.

Det handlar nog mycket om förtroende. Jesper Samuelsson värvades på ungefär samma premisser även om han var yngre och nydraftad, men då var han fjäderlätt och helt menlös.

Persson skulle kunna vara något, jag får den känslan och han skulle knappast säga nej till en tryout.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...