Skall bli kul och se hur Monten klarar sig som huvudtränare under en hel säsong. Jag har gått i skola med honom och känner honom sedan gammalt från uppväxten i Borlänge. Han är otroligt trevlig som person. Som tränare har jag bara hört gott om honom b.la från gemensamma vänner.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Johan J:
Skall bli kul och se hur Monten klarar sig som huvudtränare under en hel säsong. Jag har gått i skola med honom och känner honom sedan gammalt från uppväxten i Borlänge. Han är otroligt trevlig som person. Som tränare har jag bara hört gott om honom b.la från gemensamma vänner.