1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1491130

Sv: Silly Season 12/13
Hahl Bundy: Torp är inte tillräckligt bra för att vi ska buda på honom mot andra klubbar. Isåfall kan vi hitta en likvärdig i allsvenskan för hälften av pengarna. Har Torp fått hybris så att han tror att han får en ordinarie plats i ett topplag så får han gärna gå dit o bli bänkad.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Mackelito: Det tyckte vi inte att Skogs var heller och han lirar SM-final i år. Jag tycker att med det spel Torp visade upp i kvalserien går han in på 6 backar i alla elitserielag. Han var inte jämn över hela säsongen, men när det gällde som mest tycker jag han tog steget från att vara en yr vilde till att vara uppoffrande och kontrollerat aggressiv.

Sv: Silly Season 12/13

Sjöberg tycker till om Monty.

(Säkert en Roxette men jag bryr mig inte nu så här tidigt på morgonen)


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...