Om man är idiot ifall man tycker Mackmyras första utgåva är ok?
Nej, den dugar att dricka busgrogg på och därmed har den nått gränsen för vad som är ok, åtminstone i min bok. Däremot är den fan inte färdiglagrad, fem år till på den skulle inte skada.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Timrå Icon:
Om man är idiot ifall man tycker Mackmyras första utgåva är ok?
Nej, den dugar att dricka busgrogg på och därmed har den nått gränsen för vad som är ok, åtminstone i min bok. Däremot är den fan inte färdiglagrad, fem år till på den skulle inte skada.