KORITFW: Ja verkligen! Och sedan i detta ungdoms-satsande Timrå borde det inte vara någon nackdel att få in ett par "pappor" i laget heller...
Inlägg: 1493601
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
TRL: Bara att glömma Torp o gå vidare.
Vad kan tänkas in? Måste läsa Jimmys blogg igen.