1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1493633

Sv: Silly Season 12/13

The great one: Det håller jag inte med om! Tycker Hedman varit bättre om man ser till säsongen inkl KS.

Men det var förvånande att han drog till Modo av alla lag. Bara att hoppas att de betalat för mkt!


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13

Patrick Polly:

Kanske. Men det är en gnagande känsla med Modoprodukter i TIK.

F-n vad less man blev. Kan man inte förlänga med en spelare som trivs och som vi ville behålla så är det riktigt illa.

Näslunds kommentar följt av Torps gör mig illamående. Det är väl bara att erkänna att han fick ett bättre kontrakt 17 mil norrut...

Hoppas han bryter benet i första matchen.


Sv: Silly Season 12/13
Vad är oddsen för att en NHL-lockout blir en realitet? Värt att ha is i magen med värvningarna med tanke på detta?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...