RTS: Har faktiskt uppmärksammat det jag med. Det är märkligt håller jag med om, måste vara smått omöjligt att bygga ett lag om man börjar i fel ände.
Å andra sidan kan det vara så att TIK är tämligen impopulär klubb vilket innebär att toppspelare inte gärna signar med TIK tidigt på silly säsongen. Vilket innebär att Linkan hamnar i en rävsax, signa nånting eller ingenting.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
RTS: Har faktiskt uppmärksammat det jag med. Det är märkligt håller jag med om, måste vara smått omöjligt att bygga ett lag om man börjar i fel ände.
Å andra sidan kan det vara så att TIK är tämligen impopulär klubb vilket innebär att toppspelare inte gärna signar med TIK tidigt på silly säsongen. Vilket innebär att Linkan hamnar i en rävsax, signa nånting eller ingenting.