Simmalugnt: Haha o du är förstås en sån som ser dig själv som en forum-guru som försöker göra så braaa inlägg som möjligt för att få många plus? I will give u a plus kompis :)
Jag inser nu att jag blandat ihop dig med Modano. Klantigt av mig. Jag borde ha insett mitt misstag tidigare. Du kan ju göra dig förstådd i skrift. Ber om ursäkt!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...