1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1494383

Sv: Silly Season 12/13
ÖstrandsNisse: Bättre att han sagt att gjorde det för pengarna.
Men det var alltså inte riktigt som Jimmy sa att både Timrå och han ville förlänga.
Torp hade egentligen ingen tanke alls på att stanna den pottsorken

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Timrå Icon: Inget att sörja. Det är inte direkt så att hjärtat blöder när man läser den intervjun. Det var som en kille sa till mig, med anknytning till Jönköping. Torp har stått relativt still sedan 16-års åldern. Då var han riktigt lovande med ett ruskigt skott för sin ålder och ett fysiskt spel.

Det finns annat på marknaden. Mattias Karlsson, för att ta ett exempel. Han går säkert att locka hit med en näve chips och lite Ahlgrens bilar, trots kontrakt.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer