Hahl Bundy: man får ta i hänsyn att han säkert bara såg två matcher med TIK i KS och båda var mot LIF. och i sista matchen var ju Lundström så förbannat jävla nervös så han var ostadig i första perioden. Därför glömer han nog Lundström.
Men de skiter jag i ijentligen, för jag vet vem som var bäst oh de var Lundström =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men de skiter jag i ijentligen, för jag vet vem som var bäst oh de var Lundström =)