Jaha här har man varit borta hela dan o hoppas att det skulle vara nåt trevligt att notera...typ nån ny spelare....men icke!
Huge har i vanlig ordning behaga skämta med oss Aprillo. Kan bara konstatera att ju mindre hjärna man har i huvet desto mer plats finns det för dumheter...dvs en Brynäsare.
Dagens behållning är .....Nomaden med ett fullständigt briljant inlägg. Det räcker så annars får jag höra det av honom resten av livet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jaha här har man varit borta hela dan o hoppas att det skulle vara nåt trevligt att notera...typ nån ny spelare....men icke!
Huge har i vanlig ordning behaga skämta med oss Aprillo. Kan bara konstatera att ju mindre hjärna man har i huvet desto mer plats finns det för dumheter...dvs en Brynäsare.
Dagens behållning är .....Nomaden med ett fullständigt briljant inlägg.
Det räcker så annars får jag höra det av honom resten av livet.
Redigerad kommentar