men nu ska jag inte såga nå mer, nu ska jag bygga upp honom igen, för jag tänker inte få skit kastat på mig om han visar sig vara en ny jävla Fasth som utvecklas ovanligt jävla sent :)
Sådär, nu har jag hyllat och dissat. kan inte få fel längre =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
exakt min tanke somsagt :)
men nu ska jag inte såga nå mer, nu ska jag bygga upp honom igen, för jag tänker inte få skit kastat på mig om han visar sig vara en ny jävla Fasth som utvecklas ovanligt jävla sent :)
Sådär, nu har jag hyllat och dissat. kan inte få fel längre =)